пʼятницю, 23 січня 2015 р.

ІКОНИ БІСЕРОМ

Мої вітання!
Сьогодні хочу поговорити з вами про ікони бісером.
Так сталося, що спробувати вишивку бісером вдалося саме з ікон.

Люблю ті, де руки та обличчя не зашиваються.
Сьогодні покажу вам декілька робіт.

Свята Родина.
Ікона є дуже популярною серед вишивальниць. Такий дизайн випускають багато виробників схем.
Вишивалася ікона дуже швидко. (Це я про свою швидкість говорю. Часу мало)
Таке спокійно і легко було під час роботи над нею.
На жаль, ще не оформлена.
Вишивала для своєї сім'ї.
Надіюся, вдасться оформити та повісити у власному будинку. Колись...
Найпершою була Остромбрамська ікона. Вишивала по набору. Чесно кажучи, чомусь виробника на упаковці вказано не було(( Сам набір не вельми високої якості, бісер скоріш за все, китайський, неоднакової форми. Деякі кольори довелося замінити. Оформлена. Подарувала своїй мамі.

І ще одна - ікона Святого Миколая. Також купляла малюнок на тканині, бісер підбирала разом з консультантом в магазині. Результат мені подобається, незважаючи на те, що в процесі трохи переплутала кольори. На фото процесу можна це помітити.


Ікона радує сестру, оформлена. Оформленою не встигла сфотографувати. Можливо, при нагоді вдасться це зробити. Миколай, до речі, вишивася довго, майже рік, з перервами на інші роботи.
Але дуже люблю цього Святого і, до речі, планую собі ще одну. Отаку

А вам подобаються ікони бісером чи нитками?

2 коментарі:

  1. Маша, приємно познайомитись!
    Схиляю голову перед вишиваючими ікони. Мені дуже подобається. Сама поки що не наважуюсь. А в планах ікони Стоянки (нитками) але там здається трохи бісеру теж є.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Взаємно!
      Дякую за вашу оцінку. Приємно!
      А я якраз недавно милувалася вашою Колисковою від Мережки))
      Ікони Стоянки - це справжні шедеври. В неї є Миколай просто розкішний. Але я на таке ще не готова наважитися.

      Видалити